Ik ben geen afgelikte boterham. Jij?

Ondernemen zonder b*llshit

Ik ben geen afgelikte boterham. Jij?

Vroeger deed ik het met iedereen. 

Rood, blond, bruin, klein, groot, dik, dun, pukkels of gaaf huidje; ik was niet zo kieskeurig.

Ik wilde vooral de hypotheek kunnen betalen en was iemand niet helemaal mijn type? Dan deed ik mijn ogen wel eventjes dicht. 

Het brak me al snel op. 

Want als je zelf iedereen maar binnen laat komen, kost dat een heleboel tijd en zit je agenda al snel vol. 

Plus, het vreet bakken met energie. Afgepeigerd was ik na zo’n dag.

Laten we zeggen dat dat steeds een oogje dichtknijpen nogal wat van je vraagt. 
En aan je knaagt, ook vooral. 

Want je betrapt jezelf er op dat je steeds vaker denkt; had ik mijn kostbare tijd maar anders besteed.  

Of een klant die je vraagt iets te doen waarvan je denkt; ja dahag, ik ben gekke Henkie niet. 

Of zelfs dat je in je agenda kijkt en stiekem denkt; nee he, die weer vandaag. Pff. 

Kortom, ze zijn alleen maar je klant voor het geld.

 

Want als je dat geld niet zo dringend nodig had, zou je ze nooit als klant hebben aangenomen toch?

Wat nou als je op voorhand een manier had om die vage figuren te weren uit je klantenbestand?
Dat je kantoor niet aanvoelt als een peeskamertje, maar als een half retraite resort omdat je zoveel energie krijgt van het werken met de allerleukste klanten?

Wat nou als je in je communicatie en marketing zo haarscherp bent over hoe jij graag werkt, met wie je graag werkt, en voor wie jij DE oplossing hebt waar ze niet omheen kunnen, zodat je nooit meer hoeft te trekken aan klanten.

 

Wat nou als je ‘lievelings’ op je af komen als vliegen op een pot stroop?

In mijn Bootcamp “Ontdek het geheim van je ideale klant” van aanstaande vrijdag 28 juni, zetten we samen zo’n haarscherp profiel neer van jouw ideale klant, dat je uitsluiten nog klanten aantrekt waarvan je acuut van in katzwijm valt (en zij van jou).

Nooit mee gezeur.
Nooit meer over je grenzen heen laten gaan.
Niet meer ‘omzet is omzet”.

Maar wel: alleen nog werken met de allerleukste, zodat werken niet als werken voelt, en toch de bijbehorende pingels oplevert. 

Zeg maar dag tegen je afgelikte boterham status; jij bent straks niet meer voor iedereen.

Deze bootcamptraining is voor ondernemers die:

– Een hele praktische (coachings)business hebben, met een duidelijk aanbod of een zeer specifieke doelgroep
– Heus wel het een en ander weten over ondernemen, strategie en doelen stellen, maar het niet lekker w
erkend krijgen
– Tig duizend dingen waanzinnig leuk vinden en steengoed kunnen, maar net niet de focus op de goede dingen weten te leggen.
– Wel klanten hebben, maar waar af en toe wat beurse appels en rotte peren tussen zitten.
Het gevoel hebben dat ze enorm moeten trekken en sleuren aan hun leads om ze aan de haren in hun aanbod gesleept te krijgen
– Stiekem een voorkeur hebben voor bepaalde klanten, maar ook andere types toelaten ‘want omzet is nou eenmaal omzet’ 
– Dromen van een zeer specifieke ‘niche’, maar daar niet voor durven te kiezen uit angst dat ze hun business dan wel op hun buik kunnen schrijven.
– Echt wel de handen uit de mouwen willen steken, sterker, dat doen ze al, alleen zou het mooi zijn als ze weten welke kant ze dan op moeten.

Kortom, hierboven zie je het profiel van mijn ideale klant. En dat gaat verder dan alleen maar jouw leeftijdscategorie, type werk, burgerlijke status, en meer van dat soort droge feitjes.

Ik wil van jou weten waar je van droomt, waar je van aan gaat, waar je kortsluiting van krijgt, wat je eigenlijk niet durft en daarom maar zegt dat je het niet hoeft. Waar je je ondergoed koopt. Dat soort dingen.

En dat is wat jij ook van je klant wilt weten, omdat je business daarmee sky-high gaat.

Wil jij ook zo’n haarscherp profiel van je ideale klant? Alleen vandaag kun je je nog aanmelden met 50% (!) korting voor mijn Bootcamp “Het geheim van jouw ideale klant” van vrijdag 28 juni aanstaande. Vanavond na 24.00u gaat de kortingslink offline.

Aanmelden kan HIER: www.claudiaverhey.nl/bootcamp.

Omdat ik jou echt met een klip en klaar en haarscherp beeld naar huis wil sturen, heb ik maximaal plaats voor 5 personen, waarvan al 2 plekken bezet zijn. Wacht dus niet te lang met aanmelden.

Ik ga weer terug naar mijn ‘resort’kamer, hoi!
Liefs, 
Claudia 

P.S. Nog een creepy en frappant feitje over mijn ideale klant? Ze hebben ALLEMAAL een eind jaren zeventig, begin jaren tachtig voornaam. Simone, Nicole, Laura, Saskia, Claudia, Madelon, Femke, Fleur, Hilde, Ingrid, Monique, Deborah, Diana, Chantal…. Geinig he? Misschien zit die van jou er ook wel tussen, laat je het me dan weten? Wie weet heeft jouw klant ook zo’n geinig dingetje; gaan we vrijdag achter komen!

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *