Je business tijdelijk Corona-proof maken? Check hoe ik je kan helpen op www.claudiaverhey.nl/menukaart

Heb SCH**T challenge

Ondernemen zonder b*llshit

Ben jij er ook zo klaar mee dat 'het doen zoals het heurt' jou
geen ene moer oplevert?

 

Dan heb ik goed nieuws voor je: want binnen de lijntjes blijven kleuren en alles doen zoals ‘het heurt” -lees; zoals anderen daar veel succes mee lijken te halen…

Dat is ZO 2019.

Ik heb hier de kans voor je om je vanaf nu niks meer aan te trekken van hoe ‘anderen’ vinden dat het moet, en om een supergoed resultaat uit je bedrijf te halen door EXACT te doen wat jij het allergaafst vindt.  

 

Weet je? Ik zou natuurlijk kunnen zeggen dat ik het best een beetje spannend vind om mijn nieuwe challenge aan te kondigen. 

Want dat ‘heur’ je te zeggen en daarmee dammen we alvast onze mogelijk tegenvallende resultaten een beetje in. 

 

Maar als ik eerlijk ben, vind ik het helemaal niet zo spannend. 

 

Ik sta in fn*cking vuur en vlam door dit nieuwe idee, en kan niet wachten om het met je te delen. 

 

Je zou kunnen zeggen dat ik schijt heb aan wat jij er van vindt, dat ik het hoe dan ook in de wereld ga slingeren. 

Zou ik vroeger NOOIT gezegd hebben. 

Maar nu lekker wel.

 

Want ik herken het namelijk zo goed, dat gevoel wat jij misschien ook wel hebt op dit moment. 

Dat je niet de ruimte hebt om helemaal jezelf te zijn, dat je het niet kunt maken om schijt te hebben aan alles en iedereen, en gewoon te doen waar je hart van in de fik staat. 

Ik zie zoveel ondernemers die hun best doen om alles keurig volgens het boekje te blijven doen, omdat ze denken dat ze dat nu nog niet (goed) genoeg doen om echt succesvol te worden.

Zelf was ik ook lang zo’n ondernemer.

God, wat heb ik me laten afremmen en klein laten houden.

Zelfs als ik aan alles voelde; dit moet er uit, dit klopt niet, ik heb gelijk, dit is hoe het echt zit. 

 

In loondienst voelde ik me gevangen.

Maar ook toen ik net voor mezelf begonnen was, vond ik het soms lastig om naast me neer te leggen hoe het hoort. 

Daarom ging ik ook maar doen waar ik anderen succes mee zag behalen. 

 

 

Zie hier; mijn story of succes. Not.

  • Ik organiseerde een challenge. Tering veel werk, respons; nada.
  • Ik blogde me suf. Kilometers tekst schreef ik. "Mooi geschreven" zeiden mensen dan. Maar iets er uit verkopen? Nope.
  • Uren zat ik achter mijn laptop. Klooien met website pagina's -kan ik immers wel zelf-, verdwalen in Canva -waarom krijg ik dat kleurtje nou niet anders en dat lijntje niet recht- en dagen zocht ik naar de perfecte foto's. Niemand die het verschil zag.
  • Ik 'overorganiseerde' de boel. Richtte geweldig ingewikkelde funnels in, met prachtige e-mailseries, maar voor wie? Anderhalve kip en een paardenkop.
  • Als ik maar genoeg uren zou draaien, en flexibel genoeg zou zijn, dan zou het vanzelf wel komen.
    Dus hup, na het eten de laptop maar open. En op zaterdag ook. En zondag.... vooruit dan maar. Maar hoeveel tijd ik er ook instopte, het kwam er niet met evenredige kracht weer uit.
  • Ik vertelde trots aan iedereen over mijn bedrijf. En iedereen vond het interessant. En zou 'binnenkort' zeker een keer bellen. Maar de telefoon bleef stil. En mijn inbox leeg.

‘Jij gaat lekker he?” zeiden vrienden en bekenden dan tegen me.

En ja, aan de buitenkant zag het er ook ‘lekker’ uit.  

Maar ik kan je zeggen, op mijn bankrekening merkte ik daar weinig van.

TOT ik er in slaagde om dat om te draaien. 

Als binnen de lijntjes blijven kleuren en het succesvolle pad van anderen mij niet het succes brachten waarvan ik hoopte dat het me zou opleveren; waarom zou ik het dan niet gewoon op mijn eigen manier gaan doen? 

Ik had nooit durven dromen dat ik juist succesvol zou worden door me geen ene moer aan te trekken van hoe het hoort en door vooral niet te kopiëren wat anderen succesvol heeft gemaakt. 

En TOCH is het zo. 

 

In mijn nieuwe “Heb SCH**T-challenge wil ik jou juist DAT laten zien; hoe je voor de volle 100% je eigen weg mag volgen, omdat DAT nou juist is wat jou onweerstaanbaar aantrekkelijk maakt voor potentiële klanten. 

 

Je mag er  SCH**T aan hebben, maar deze challenge is zeker wat voor jou als:

  • Je waanzinnig je best doet op Social media en LinkedIn, maar met een knoop in je maag kijkt naar al die fijne 'concullega's' die wel hartstikke veel reacties en hartjes krijgen op hun posts. Sheisse: dat wil jij ook. En iedere dag dat 'gejaag' omdat je het gevoel hebt dat je wat moet posten en dat het er ook nog een beetje uit moet zien. Gek word je er van.
  • Uren achter je laptop doorbrengt, ook 's avonds en in het weekend, al had je jezelf nog zo beloofd van niet. Want je website ziet er nog niet perfect uit en je hebt ook de ideale foto nog niet gevonden. Je wilt wel professioneel overkomen.
  • We hebben een beller! Als je dan per ongeluk een mogelijke klant aan de lijn hebt, verkramp je zo bij het idee dat je te salesy en verkoperig overkomt, dat je juist daardoor een catastrofe van het gesprek maakt.
  • Nog steeds twijfelt of het wel waardevol genoeg is wat je doet. Want die anderen hebben meer ervaring, meer diploma's, meer goede reviews; wat heb JIJ nou meer te bieden dan zij?
  • In je hoofd is het een warboel van nieuwe, briljante ideeën: maar die stop je gauw weg, want dat zal vast iemand anders al hebben bedacht, er is vast geen geld mee te maken.

En deze challenge mag je zeker niet missen als je veel liever

  • De kracht van personality gebruikt in je marketing en je comfortabel wilt kunnen voelen bij wat je online slingert, en hoe je dat doet.
  • Geen slaaf meer wilt zijn van je agenda en echt de vrijheid van het hebben van een eigen business wilt gaan ervaren.
  • Je los wilt maken van het gevoel dat je een stofzuigerverkoper bent en wilt leren verkopen op een manier die niet als kopen, maar als helpen voelt.
  • Een dikke vinger op wilt steken naar iedereen die roept "Goh, ik ben heel benieuwd of dat wat gaat worden" of "Nou, dat zou ik niet doen als ik jou was".
  • In vrijheid de eigen regels van je business wilt bepalen, omdat je voelt dat jouw manier DE manier is om impact mee te maken.

 

DIt is wat ik denk dat we gaan doen:

 

*Meteen een disclaimer; ik zeg dit is wat ik DENK dat we gaan doen, omdat het zomaar kan gebeuren dat ik op maandagochtend 14 september denk; verrek, dit is een veel beter idee, ik ga het helemaal anders doen! Als ik maar kan improviseren, dan ben ik op mijn best. Dus als ik op het laatste moment nog iets veel gavers bedenk, zal ik dat altijd volgen. 

De Heb SCH**T-challenge:

  • 4 dagen achter elkaar -14 SEPTEMBER T/M 17 SEPTEMBER- spat ik 45 minuten lang van je scherm, om je te vertellen over wat het is waar je vanaf nu schijt aan mag hebben en hoe je WEL je eigen pad in je business kunt creëren. Je ontvangt voor iedere masterclass een dag van tevoren EN een uur van tevoren een reminder. De masterclasses starten om 9.30u.
  • Na afloop van de masterclasses ontvang je een opname EN de challenge van die dag in je mail. De opnames zijn tot en met zondagavond 20 september terug te kijken.
  • De challenges tijdens deze vierdaagse gaan je helpen om DIE dingen los te laten die je niet meer dienen en de KEUZES te maken die je nodig hebt om NU echt door te breken.

Meer klanten, meer omzet, meer plezier, 100% op jouw manier:

Dat wil jij toch ook?

Wat deelnemers aan mijn vorige challenges zeggen:

“Wow. Door jou is er rust in de basis gekomen. Wonderbaarlijk wat jij voor elkaar weet te krijgen.” 

Tinka

“Meteen al op dag 1 binnen een kwartier na de masterclass een nieuwe klant gemaakt en nog 1 zo goed als zeker. Ik weet niet wat me overkomt, ik ben zo blij!”

Marjolein

“Ik volgde Claudia’s challenge en wist meteen; dit is haar. Eindelijk iemand die net zo eigenwijs is als ik en die me zelfs met een challenge naar een hoger level kan tillen.”

Carolien

Ik ben Claudia Verhey, geboren in Den Haag, opgegroeid in Friesland -hello, nuchtere touch- en kennis over communicatie en de menselijke psyche opgezogen in het mooie Nijmegen.

Altijd meer een generalist dan een specialist geweest; er is zoveel te ontdekken.

Precies daarom help ik graag ondernemers die verzuipen in hun hoofd vol ideeën en niet de impact maken waarvoor ze hier op aard zijn gezet.

Ik weet namelijk precies waar ze tegenaan lopen; been there, felt that.

Mij is het gelukt om dat om te draaien en een succesvolle business op te bouwen door mijn bedrijf op te bouwen om datgene waar ik het meeste impact mee kan maken; namelijk 100% mezelf zijn.

Somebody's got to be me; van al die anderen zijn er al genoeg.
Claudia Verhey
Ondernemerscoach voor nuchtere types

Warning: door deze challenge zou je ondernemen wel eens belachelijk leuk kunnen gaan vinden! 

Eigen risico, ik heb je gewaarschuwd. 😉