Dit is de beste tijd om je blog te versturen

Dit is de beste tijd om je blog te versturen

person using MacBook Pro and holding cappuccino

Wat iedereen ook tegen je zegt; er is maar 1 tijdstip waarop je het allerbeste je nieuwsbrief kunt versturen.

En dat is het moment dat het opkomt als poepen.

Stik, denk jij nu, ik plan hem altijd voor de dinsdagochtend in.

Want dat heb ik ooit ergens gelezen in een post van iemand die er verstand van heeft.

En als jij dat ergens gelezen hebt, dan zal het wel zo zijn, niewaar?

 

Jij denkt dat ik achterlijk ben, een beetje een nieuwsbrief versturen om 10 uur ’s avonds.

En het dan ook nog een nieuwsbrief noemen, dat kan ECHT niet meer.

Ik ben vast koekoek, denk jij.

En eerlijk is eerlijk, dat ben ik ook wel een beetje.

 

Want deze nieuwsbrief kwam op als poepen en daarom heb jij hem nu in je mailbox.

Omdat dat is wat ik je duidelijk wil maken met deze mail.

Namelijk dat je mag stoppen met zoeken naar de perfecte manier om te ondernemen.



Je hebt hem allang gevonden, lieverd.

 

Het perfecte moment voor je nieuwsbrief?

Op een moment in de week dat jij tijd en ruimte voelt er echt een geïnspireerde bak waarde van te maken.

De echte, ECHTE ideale klant? Diegene waarmee je het liefste mee de kroeg in zou duiken om diepzinnig over het leven te lullen.

Een aanbod om van te smullen? Ga doen waar jij van gaat stuiteren, wat je stiekem zou doen als je geen geld hoefde te verdienen en alle tijd van de wereld had.

Effectieve content schrijven? Gewoon je scheur opentrekken, en niet langer meer nadenken. Praat alsof je tegen je beste vriendin praat. DAN is het raak.

 

NIKS van dit alles staat in de boekjes.

 

Daar staat in dat je een haarscherpe strategie nodig hebt, focus en doelen.

Is ook zo. Althans, het kan helpen.

Maar het is facilitair en niet leidend.

Want aan een lege strategie heb je niks en een focus als een niet warm, wat zeg ik heet, brandend stipje op de muur, dat brengt je nergens.

Om ECHT succes te krijgen met je eigen bedrijf moet je een flinke portie SCHIJT hebben aan wat hoort.

Je moet zoveel schijt hebben aan wat je denkt dat hoort in ondernemen, dat je daar je toevlucht niet meer toe kan nemen en wel genoodzaakt bent om je eigen plan te trekken.

Een plan waarin je voorop loopt, voor die hele schare met klanten uit.

Liefs, Claudia


P.S. Stiekem dan nog het beste tijdstip voor het versturen van je blog? Maandag of Dinsdagochtend, beetje vroeg. Niet op woensdagavond na tienen.

Maar in vredesnaam; write the damn thing op een moment dat het opkomt als poepen. 😉

Want van wanneer je je blog verstuurt, gaat jouw succes niet afhangen.

Loopt het nu nog niet zoals je wilt in je business? Check dan met de checklist Op KOERS waar het wél aan ligt.

 

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.