Het geheim van de ultieme ooey gooey chocolate chip cookie

Ondernemen zonder b*llshit

Het geheim van de ultieme ooey gooey chocolate chip cookie

Claudia Verhey Ondernemerscoach Business coach meer verkopen meer klanten meer omzet meer sales zzp dienstverlener coach tips inspiratie

Ik heb een zeer gecompliceerde knipperlicht relatie met chocolate chip cookies.

Met name die van de AH to Go. 

Smoorverliefd ben ik op die rijke, gouddonkerbruine, monsterlijk grote cookies.
Maar er is 1 groot probleem.

Van de 100 keer dat ik er 1 koop -rustig maar, zelfs ik doe daar 10 jaar over-, ben ik 80 keer achteraf een tikkie teleurgesteld.  

Want ik had 
A) in de meest gevallen eigenlijk geen honger en
B) ze zijn nooit zo hemels lekker en perfect als dat ik van te voren had gehoopt en gedacht.

Het is namelijk nogal zeldzaam dat je er 1 treft, vrijwel rechtstreeks uit de oven, die net genoeg afgekoeld is om je bek niet meer aan te gesmolten chocola te verbranden, en dat ze nog wel ‘gooey’ en ‘chewy’ genoeg zijn.

Vaak zijn ze namelijk zo hard dat je er een raam mee kunt ingooien. 

Weggegooid geld, dus. 

Hier is het goede nieuws; er zijn VEEL betere manieren om je geld uit te geven, om met een superlage investering toch dat tevreden en voldane gevoel voor jezelf te creëren. Zonder dat je een grote, harde chocolate chip cookie-baksteen in de prullenbak hoeft te kieperen.

Met stip op 1: mijn workshop “APK voor jouw bedrijf” van aanstaande donderdag 18 april. Je mag ook nog gratis iemand meenemen, dus als je de kosten split betaal je per persoon maar €25,-. 

Ik weet niet aan welke ‘latte factor’ zaken jij je contant geld uitgeeft, zo gedurende de week…

Een cappuccino…
Even een Linda scoren bij de AKO.
Oh, dat is een nieuw leuk kleurtje lippenstift. Die gaat mee. 
Een interessant e-book, even mijn bank-app openen.

Sta jij er wel eens bij stil?

 

Hoeveel geld, tijd en energie er aan al die losse flodders weglekt? Die je ook aan effectieve, wel waardevolle acties haf kunnen besteden?

Je verbrandt je tong aan de cappuccino….
In de Linda bestaat de helft van de content uit advertenties, en de andere helft bleek je online al gelezen te hebben.
De lippenstift maakt dat je er uit ziet als familie van Dracula.
Het e-book belandt ongelezen in je digitale archief.

Ik durf jou rustig te beloven dat ik jou in de workshop, een ochtend stampvol waardevolle content lever. Jou laat zien hoe je content en een marketing vibe kunt creëren, die echt bij je past en waar je van gaat stralen. Jou behoed voor activiteiten waar je je nu nog niet mee bezig hoeft te houden, omdat je je daar in gaat verslikken.

En jou persoonlijke tips kan geven om meer klanten en meer omzet uit jouw bedrijf te halen, zodat je niet teleurgesteld bent in de one-site-fits-all tips.

Heb je er echt helemaal niks aan? Inspireert het je op geen enkel vlak, snijdt het totaal geen hout, zie je werkelijk niet hoe jij mijn tips uit de workshop kunt gaan toepassen zodat het voor je gaat werken? Dan betaal ik je met liefde jouw investering voor de workshop terug.

Want effe serieus; als ik zelfs dat niet voor elkaar kan krijgen bij jou in een ochtend, dan verdien ik die 25 eu van jou gewoon niet.

Maar wees gerust; dat doe ik wel. Want na de workshop weet jij van gekkigheid niet meer waar je als eerste moet beginnen met het toepassen van mijn briljante tips.

Kom je zelf kijken?
 

Liefs, Claudia 

P.S.  Donderdag 18 april geen goeie dag voor jou? Begin alvast met mijn 4 korte supereasy verkoop tips, om deze week nog meer klanten te maken en een hogere omzet te draaien. 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *