Ben jij ook het best bewaarde geheim in jouw branche?

Ben jij ook het best bewaarde geheim in jouw branche?

Ben jij to ook 1 van de best bewaarde geheimen in jouw branche?

Wees eens eerlijk: doe je er al ECHT iets aan om daar verandering in aan te brengen?
Hoe ver ga je daar in?

Als IK eerlijk ben, ben ik nog steeds een van de ‘best kept secrets’  uit mijn branche.
Nou is de markt van businesscoaches natuurlijk ook wel aardig vol, maar de kans dat ik op straat herkend word en dat ik achtervolgd word door hordes met (zakelijke) aanbidders, is niet HEEL groot.

Toch doe ik het best lekker . #werptblikopvolleagendaenvollebankrekening

Dat is dus allemaal ondanks het feit dat ik niet direct een online beroemdheid ben.

Ik sta niet vreselijk hoog in Google.
Ik heb geen 10duizenden Instagram volgers, en ook geen mega grote lijst.
Ik heb alleen maar af en toe strategische samenwerkingen met big-shots in mijn branche.
Ik kom niet per se dagelijks opdagen in mijn stories, en ga ook niet urenlang live.

Ik heb alleen voor de volledigheid en voor de beschermde video’s een Youtubekanaal, doe alleen als ik er aan denk iets met LinkedIn – en das niet zo HEEL vaak 🙈-, en ook geen mega-grote Facebookcommunity of goedbeluisterde podcast (over dat laatste; wat niet is, kan ooit nog komen, want ik hou namelijk wel heul veul van lekker babbelen).

Je gaat je bijna afvragen hoe het in vredesnaam mogelijk is dat ik er in geslaagd ben te groeien van een omzet van hooguit 10, 20K per jaar naar omzetten van 10, 20 K per maand en soms zelfs per week?

Voor je van ergernis in de gordijnen klimt (want ik weet heus wel hoe niet lekker jij gaat op dat gedweep met hoge omzetten, lieve ), lees deze mail nog even uit.

Want ik wil wel dat je het weet.

Hoe jij ook met een lijstje van niks toch iedere maand volle workshops of webinars kunt geven.

Hoe jij toch met een beperkt aantal leads een killer-goede conversie haalt.

Hoe je zonder dagelijks jezelf met weerzin ‘out there’ te gooien, toch hartstikke zichtbaar bent.

Ik wil vooral dat je weet dat je niet gefrustreerd hoeft te blijven streven naar meer en meer hogere getallen, omdat je denkt dat dat je verlossing gaat brengen.

In plaats van geforceerd te groeien in getallen, omdat dat me vast aan meer omzet ging helpen, ging ik met iets anders aan de slag wat er voor gezorgd heeft dat mijn business zo keihard is gegroeid.

Ik zorg er voor dat ik de AANDACHT pak.

Ik heb het bereiken van het JUISTE PUBLIEK tot een KUNST verheven.

En dat juiste publiek, dat koopt dus veel makkelijker iets bij je dan een publiek dat niet helemaal voor jou is opgewarmd.

Als bouwen aan je bedrijf voor jou voelt als ploeteren, betekent dat maar 1 ding:

Je trekt op dit moment nog niet de JUISTE mensen aan.

-ik ga er namelijk zonder meer van uit dat je hem rockt met wat je doet en dat je het juiste aanbod hebt-

En hoe komt dat dan?

Je zendt nog niet de juiste BOODSCHAP uit.

Bijvoorbeeld:

=> Je bent te voorzichtig in wat je deelt
=>  Je biedt iets aan wat lijkt op wat al die anderen ook doen
=> De prijs die je er voor vraagt is een lachertje
=> Verkopen gaat niet van een leien dakje; alsof je de ander steeds moet overtuigen van WAAROM ze met jou zouden moeten samenwerken.

Je kunt je voorstellen dat als de basis van je business niet klopt, dat opschalen dan geen zin heeft.

Dat je ‘bereik vergroten”, door veel budget in te zetten op FB ads dan zonde van je geld is als er in dat grotere bereik allemaal verkeerde leads zitten.

Dat een online training maken zodat je een laagdrempelig aanbod hebt waar je veel mensen mee kunt helpen, zinloos is als je geen wachtlijst hebt van mensen die je nu niet kwijt kunt in je agenda.

Ik zaag hier niet de poten onder FB advertentie experts en online leeromgevingbouwers vandaan, absoluut niet zelfs.

Maar ik hoop wel je ziet dat investeren in het groeien van je lijst, of het automatiseren van je business zonde van je geld is als je daarmee een mailinglijst en een following voor jezelf organiseert, die NOOIT van je gaan kopen, omdat ze niet met jouw boodschap of wat je het liefste doet resoneren.

En dat als je je bedrijf substantieel wilt laten groeien, je dus mag nadenken over de volgorde van de dingen die je doet.

Ik kan je hier mee helpen.

Ik kan je laten zien op welke manier jij je business nog niet hebt ingericht in lijn met je eigen voorwaarden, je eigen regels en je eigen wensen.

Wat er nu dus voor zorgt dat je niet zo hard groeit als wat ik wel mogelijk zie voor jou.

In mijn gratis masterclass Vet Lekker Verdienen, laat ik je zien wat jij moet doen om zoveel vertrouwen in je eigen way of business te krijgen dat je…

🔥 De moed voelt om standaard templates, ‘inspiratie’ halen bij en ‘kopiëren’ van wat anderen doen los te durven laten
🔥 Dat filtertje wat er nu nog opzit waardoor je misschien wel bold bent in je uitspraken maar niet rücksichtslos, er af te trekken
🔥 Volledig durft te claimen waarvoor je hier bent, inclusief  supergave klanten en dus die beruchte maar oh zo lekkere 10-20k per maand.

Zonder dat je je te pletter moet werken of allerlei slimme maar überingewikkelde systemen hoeft te implementeren.

Zorg ervoor dat je er uit springt door jezelf te zijn en trek de gaafste klanten aan.
Dat je niet meer hoeft te leuren met je programma maar dat mensen je mailen; ‘ik wil graag met jou werken, wil je een voorstel doen?”
Dat je je nooit meer zorgen hoeft te maken over genoeg volgers of nieuwsbrief lezers; omdat het JUISTE publiek zich om JOU heen verzamelt.

Wil jij ook dingen in de juiste volgorde doen?
Maximaal resultaat halen uit de lijst en following die je al hebt?

Check dan in bij mijn gratis masterclass Vet Lekker Verdienen op vrijdag 12 november.

Je claimt je gratis stoel via de knop hieronder.

Zie je HEEL graag daar

>> Klik hier om je gratis aan te melden voor de masterclass

Liefs, Claudia

P.S. Als je de mail tot hier hebt gelezen dan ben jij voor mij de juiste klant. Zo eentje waarvan mijn hart een sprongetje maakt omdat ik voel; daar zit nog zoveel meer in dan er nu uitkomt, dat ga ik er eens lekker uitpeuteren. Maar het draait niet alleen om mij. hier; als je tot hier hebt gelezen, dan ben ik 99% kans voor jou de juiste coach.
En als dat zo is, dan wil je waarschijnlijk niet wachten tot volgende week vrijdag, maar 1 op 1 in gesprek omdat we dan jouw business sneller aan het rollen kunnen brengen.

In een match call kijken we samen naar wat jij nodig hebt om van jouw aardig lopende business een vet lekker draaiende business te maken. Soms heb je mij nodig, soms heb je wat anders nodig. In beide gevallen zeg ik het eerlijk. En oh ja, ik bijt niet. Dus boek die call maar: => Matchcall

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.